lördag 9 augusti 2008

Har alla tjuvstartat?

Har gått med i OS-stickning på Stickameras blog. Alla har kommit jättelångt i sina respektive grenar men min stickning bara ligger på soffbordet.
Jag jobbade iofs igår, var på middag hos grannen och idag har jag städat och fixat för sonen som fyllde år igår. Sticka får jag kanske göra ikväll. Framför TV:n. Istället för att surfa.(?) Nå, man har hela OS på sig att få färdigt sitt projekt och det skall med största säkerhet lyckas.
Låt stickorna glöda! Och Heja Sverige!

4 kommentarer:

Pärlmudden sa...

Välkommen till bloggvärlden!!
Hittade dig via OS-bloggen.
Titta gärna in till mig!
Kram Pärlmudden

Soili sa...

Hej och välkommen till stickningens underbara bloggvärld.
Återkommer gärna.:)
Kram Soili

in-knit sa...

Tjena! Kul att du också kommit in i den bloggande världen! Hoppas att du får rätt på allt, annars är det bara att fråga! Jag har fått massa hjälp och tips från andra sedan jag började blogga! Lycka till! Ingrid

Efwa - Medea sa...

Ser fram mot att få läsa mer om dina stickningar!
Nu när du vann det fina garnet i OS-stickningens medaljgissning så kanske vi får se vad du stickar av det!
/Efwa